söndag 25 april 2010

Kanonväder i helgen =)

SOL och runt 13 grader, 
i solen är det så varmt att man kan gå i bara t-shirt.

TYPISKT!!! Jag jobbar i helgen.
 efter jobbet vid 17 tiden åkte jag ner till lotten, 
jag hann göra lite ändå i solen =)

Potatislandet som jag grävt fram förra hösten plana jag ut... 
det ska bli pallkragar där istället.
Att jag hela tiden ska få nya idéer *ler*
mycke extra jobb blir det... Men bra blir det.


Dom syns inte så mycket, jag la på en massa löv för att skydda. 
Men jag hittade ju 12 st stockroser mellan hallonen 
som jag flytta på till en av mina blommrabatter.

Det var i går...
idag ska jag jobba men efter jobbet blir det några timmar på lotten.
jag måste bli klar med pallkragarna för den 1 maj får jag en massa jord.


1 kommentar:

Mies Balkong sa...

Förhoppningsvis kommer det varma vädret nu och då blir det många sköna dagar framöver. Vilken massa fina växter du har hittat på din lott. =)
/Marie